- PWiK Brzeg - https://pwik.brzeg.pl -

Zapytanie ofertowe na Kontrakt pn. „Zakup agregatu prądotwórczego na Stacji Uzdatniania Wody Gierszowice” – UWAGA! Druga zmiana terminu składania ofert!

 

 

ZAMAWIAJĄCY

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji  w Brzegu Sp. z o. o. ul. Wolności 15  49-300 Brzeg

e-mail  jrp.brzeg@gmail.com

tel. 77 416 22 44

fax. 77 416 31 53

_______________________________________________________________

Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego PIU/4/III/2017

 

 

Zapytanie ofertowe

 

 

Kontrakt pn. Zakup agregatu prądotwórczego na Stacji Uzdatniania Wody Gierszowice

Kontrakt jest częścią Projektu pn. „Oczyszczanie ścieków w Brzegu – faza III”           

 

 

Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone:

 

  1. na stronie internetowej Zamawiającego: http://pwik.brzeg.pl/
  2. na stronie internetowej ministra właściwego ds. rozwoju regionalnego: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/

 

 

 

 

Zatwierdzam:

 

 

 

 

 

Brzeg, 3 marca 2017r.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zawiera:

L.p Oznaczenie Części SIWZ Nazwa Części SIWZ
1 Część I Instrukcja dla Wykonawców
2 Część II Wzór Umowy w sprawie zamówienia publicznego – Kontrakt
3 Część III Opis Przedmiotu Zamówienia

 

 

1       Nazwa i adres Zamawiającego

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji  w Brzegu Sp. z o. o . ul. Wolności 15   49-300 Brzeg

e-mail  jrp.brzeg@gmail.com

tel. 77 416 22 44

fax. 77 416 31 53

REGON:            530591031

NIP:     7470004795

KRS:     0000058539

2       Tryb udzielania zamówienia

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji  w Brzegu Sp. z o. o .

Postępowanie o udzielenie zamówienia  publicznego prowadzone w oparciu o Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 – zasada konkurencyjności.

3       Opis przedmiotu zamówienia

Nazwy i kody wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

Główny przedmiot:

31122000-7: Jednostki prądotwórcze

Dodatkowe  przedmioty:

31120000-3: Generatory

45223000-6: Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45252000-8: Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów

Przedmiotem zadania będzie wymiana starego zużytego zespołu prądotwórczego.

Lokalizacja instalacji – istniejący budynek agregatorowni, o powierzchni użytkowej 99,3 m2 i kubaturze 475 m3, zlokalizowany na stacji uzdatniania wody dz. nr 1/2 obręb Gierszowice jedn. ewid. Olszanka.

W ramach zadania planuje się zakup zespołu prądotwórczego typu GP, o parametrach 440A/I-A 400 kVA, który zastąpi stary agregat.

W zakres zadania wchodzą następujące prace:

Wszystkie media potrzebne do pracy nowej instalacji obecne są w obiekcie. Nie przewiduje się zwiększenia emisji środowiskowej z instalacji w stosunku  do obecnie emitowanej. Nie przewiduje się też pogorszenia warunków środowiska pracy pracowników. Nowy agregat zapewni niezawodność dostawy wody w razie awarii linii energetycznej zasilającej stację uzdatniania wody.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część III SIWZ (opis przedmiotu zamówienia).

4       Zamówienia częściowe, umowa ramowa, aukcja elektroniczna

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

5       Zamówienia uzupełniające

Zamawiający, nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

6       Termin wykonania zamówienia

Termin wykonania zamówienia:

7       Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:

Wskazane powyżej osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy.

Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U. z 2016r. poz. 290 z późn. zm), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia  o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach  przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., poz. 65).

  1. Poleganie na zasobach innych podmiotów

8       Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu

9       Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia.

  1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są łącznie do spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak wykonawcy występujący samodzielnie tj.: przy ocenie spełnienia warunków, zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy wykonawców ich łączne kwalifikacje i doświadczenie.
  2. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieni
  3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikie
  4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by poprawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem Umowy, muszą przedłożyć Zamawiającemu Umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.
  6. Wypełniając formularz oferty należy wpisać dane (nazwa, adres itd.) Pełnomocnika (Lidera) oraz wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W innych dokumentach (załączniki) powołujących się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa, adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące Pełnomocnika (Lidera) i Wykonawcy, którego dany dokument (załącznik) dotyczy.

10     Wadium

Zamawiający  nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postepowaniu.

11     Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Zamawiający  nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w niniejszym postepowaniu.

12    Waluta w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia publicznego.

Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ dokonywane będą w PLN.

13     Opis sposobu przygotowania oferty.

  1. Wymagania podstawowe.
  1. Forma oferty.
    • Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w 1 egzemplarzu, mieć formę pisemną i format nie większy niż A4. Arkusze o większych formatach należy złożyć do formatu A4.
    • Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski.
    • Stosowne wypełnienia we wzorach dokumentów stanowiących załączniki do niniejszej IDW i wchodzących następnie w skład oferty mogą być dokonane komputerowo, maszynowo lub ręcznie.
    • Dokumenty przygotowywane samodzielnie przez Wykonawcę na podstawie wzorów stanowiących załączniki do niniejszej IDW powinny mieć formę wydruku komputerowego lub maszynopi
    • Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie.
    • Wszystkie zapisane strony oferty powinny być ponumerowane. Strony te powinny być parafowane przez osobę (lub osoby jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocni Strony zawierające informacje nie wymagane przez Zamawiającego (np.: prospekty reklamowe o firmie, jej działalności, itp.) nie muszą być numerowane i parafowane.
    • Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści (czyli wyłącznie w miejscach, w których jest to dopuszczone przez Zamawiającego) muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę.
    • Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
    • Za oryginał uważa się oświadczenie lub dokument złożone w formie pisemnej podpisane własnoręcznym podpisem.
    • Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca albo podmiot trzeci albo wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne, albo podwykonawca – odpowiednio, w zakresie dokumentów, którego z nich dotyczą.
    • Potwierdzenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej podpisane własnoręcznym podpisem.
    • Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
  1. Zawartość oferty.

Kompletna oferta powinna zawierać:

14     Wyjaśnianie i zmiany w treści zapytania ofertowego.

15     Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.

Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pan Marek Gazda ,

16     Miejsce, termin i sposób złożenia oferty.

      do dnia    16 marca 2017 r. do godz. 12:00

17     Miejsce i termin otwarcia ofert.

Otwarcia ofert dokona komisja przetargowa w siedzibie Zamawiającego bez udziału Wykonawców – Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Brzegu, ul. Wolności 15, 49-300  Brzeg:

            w dniu 16 marca 2017 r.  o godz.                12:15

18     Zwrot oferty.

W przypadku złożenia oferty po terminie, Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę Wykonawcy.

19     Termin związania ofertą

20     Opis sposobu obliczenia ceny.

21     Kryteria oceny ofert.

LP KRYTERIUM WAGA
1. CENA 80
2. GWARANCJA JAKOŚCI 20

Liczba punktów oferty = (cena oferty najtańszej/cena oferty ocenianej) x 80 pkt.

Liczba punktów oferty = (okres gwarancji w badanej ofercie/okres gwarancji w ofercie najkorzystniejszej (najdłuższy okres gwarancji)) x 20 pkt.

UWAGA:

  1. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy do oceny zostanie przyjęty 36 miesięczny okres gwarancji;
  2. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres dla gwarancji jakości wynosi 12 miesięcy.
  3. Termin gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.

22     Oferta z rażąco niską ceną.

23     Uzupełnienie dokumentów.

24     Odrzucenie oferty

Odrzuceniu podlegają oferty:

25     Wybór oferty i zawiadomienie o wyniku postępowania

26    Informacje ogólne dotyczące kwestii formalnych umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

27     Unieważnienie postępowania

Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia w następujących sytuacjach:

28     Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.

29     Podwykonawstwo

30     Wzory załączników do IDW, ułatwiających Wykonawcom sporządzenie kompletnej Oferty

Oznaczenie Załącznika Nazwa Załącznika
Załącznik nr 1 wzór Formularza Oferty
Załącznik nr 2 wzór wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego.
Załącznik nr 3 wzór wykazu wykonanych dostaw.
Załącznik nr 4 wzór zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów