OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Brzegu Sp. z o.o.
ul. Wolności 15
tel. 77 416 22 44
tel. 77 416 40 51
fax. 77 416 31 53
Ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na:
Dostawę oleju napędowego na potrzeby Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Brzegu Sp. z o.o. wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzierżawy.Przedmiot zamówienia obejmuje:
sukcesywną dostawę oleju napędowego odpowiadającego wymaganiom jakościowym według Polskiej Normy PN-EN 590 z 2006 r.
udostępnienie w formie dzierżawy na okres trwania umowy, zbiornika spełniającego warunki określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18.09.2001 r (Dz.U. Nr 113, poz.1211) z późniejszymi zmianami z układem dystrybucyjnym do bezobsługowego poboru oleju napędowego identyfikującego niezależnie pojazdy samochodowe, maszyny i urządzenia oraz kierowców, służące do wewnętrznego tankowania pojazdów Zamawiającego olejem napędowym,
lokalizacja zbiornika – Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce posadowienia zbiornika w dniu podpisania umowy.
Szacowane zapotrzebowanie w okresie objętym zamówieniem wynosi 7 500 litrów miesięcznie ( 180 000 litrów za cały okres realizacji zadania).
Wykonawca w ofercie określi cenę hurtową jednostkową netto zł/l na dzień 06.09.2012 r. oraz marżę/upust* na każdy zatankowany do pojazdów lub urządzeń litr oleju napędowego stały przez cały czas trwania umowy.
Wykonawca ustali stałą miesięczną opłatę z uwzględnieniem wszystkich kosztów realizacji zadania takich jak:
dzierżawa zbiornika wraz z układem dystrybucyjnym do pobierania oleju napędowego
dowóz ON do zbiornika
analiza rozliczeniowa
dostępność on-line do danych 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
użytkowanie kart i kluczy logujących lub równoważnych
oraz innych koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
Wspólny Słownik Zamówień:
09134100-8 – olej napędowy
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia od dnia sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego posadowienia zbiornika magazynowego do 30.09.2014 r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
• W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty:
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku osób fizycznych oświadczenie ( załącznik nr 3a do niniejszej specyfikacji)
Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu w opłacaniu składek US oraz ZUS.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryteria oceny ofert
Cena – – 100 %
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 12.09.2012r. do godz. 12:00
w siedzibie zamawiającego
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Brzegu Sp. z o.o.
ul. Wolności 15
49-300 Brzeg
Sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 12.09.2012r. o godz. 12:30
w siedzibie zamawiającego
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Brzegu Sp. z o.o.
ul. Wyszyńskiego 31 ( Biurowiec na bazie magazynowo – transportowej)
49-300 Brzeg
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 11.10.2012 r.
Marek Starczyk
____________________________________
Kierownik Zamawiającego
- Wartość: powyżej 60 tys. euro
- Branża: Inne
- Typ: Dostawa
- Tryb udzielania zamówienia: Przetarg nieograniczony
- Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Oferty częściowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (w sekretariacie) do dnia do godz. .
- Otwarcie ofert: Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 12/09/2012 w siedzibie PWiK Sp. z o.o. w Brzegu. o godz.
- Wadium: Oferta nie musi być zabezpieczona wadium.
- Termin związania ofertą: 11/10/2012
- Znak sprawy: TU-PN-06-12