OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Brzegu Sp. z o.o.
ul. Wolności 15
tel. 77 416 22 44
tel. 77 416 40 51
fax. 77 416 31 53
Ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na:
Dostawa oleju napędowego wraz z dzierżawą zbiornika
Brzeg, dnia 15.06.2016r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Numer sprawy: TU-PN-03-16
Nazwa zadania: Dostawa oleju napędowego wraz z dzierżawą zbiornika
Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 60 000 euro na podstawie Działu VII § 44 Regulaminu udzielania zamówień publicznych obowiązującego u Zamawiającego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Brzegu Sp. z o.o.
ul. Wolności 15
49-300 Brzeg
www.pwik.brzeg.pl
przetargi@pwik.brzeg.pl
Od poniedziałku do piątku od 7:00 do 15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 60 000 euro na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych obowiązującego u Zamawiającego
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.pwik.brzeg.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać drogą elektroniczną.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego na potrzeby Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Brzegu Sp. z o.o. wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzierżawy.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- sukcesywną dostawę oleju napędowego odpowiadającego wymaganiom jakościowym według Polskiej Normy PN-EN 590 z 2006 r .
- udostępnienie w formie dzierżawy na okres trwania umowy, zbiornika spełniającego warunki określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18.09.2001 r (Dz.U. Nr 113, poz.1211 z późn. zm.) z układem dystrybucyjnym do bezobsługowego poboru oleju napędowego identyfikującego niezależnie pojazdy samochodowe, maszyny i urządzenia oraz kierowców, służące do wewnętrznego tankowania pojazdów Zamawiającego olejem napędowym,
- lokalizacja zbiornika – Baza magazynowo-transportowa Brzeg, ul. Wyszyńskiego 31,
Szacowane zapotrzebowanie w okresie objętym zamówieniem wynosi 8 500 litrów miesięcznie (204 000 litrów za cały okres realizacji zadania).
Wykonawca w ofercie określi cenę hurtową jednostkową netto zł/l na dzień 24.06.2016 r. oraz marżę/upust* na każdy zatankowany do pojazdów lub urządzeń litr oleju napędowego stały przez cały czas trwania umowy.
Wykonawca ustali stałą miesięczną opłatę z uwzględnieniem wszystkich kosztów realizacji zadania takich jak:
ü dzierżawa zbiornika wraz z układem dystrybucyjnym do pobierania oleju napędowego
ü dowóz ON do zbiornika
ü analiza rozliczeniowa
ü dostępność on-line do danych 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
ü oraz innych koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia
Wymagania:
- do każdej dostawy oleju napędowego, stanowiącego przedmiot zamówienia, Wykonawca dostarczy dokument dotyczący jakości danej partii paliwa, w szczególności świadectwo jakości w oryginale lub potwierdzonej kopii (próbkę rozjemczą oleju napędowego w 1 litrowym plastikowym pojemniku zabezpieczonym zakrętką samokontrującą z dwóch kolejnych dostaw, którą to zlewa w obecności pracownika Zamawiającego).
- list przewozowy wydany przez magazyn (skład podatkowy) zawierający datę i godzinę załadunku, numer rejestracyjny cysterny dostarczającej paliwo, nazwisko kierowcy dokonującego załadunku cysterny
- Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania kaucji gwarancyjną na rzecz Ministerstwa Finansów przez okres trwania umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatku VAT.
- dostawa oleju napędowego nie może odbyć się później niż 24 godziny od momentu załadunku cysterny na magazynie
- odbiór dostarczonego przez Wykonawcę, do zbiornika magazynowego oleju napędowego zostanie każdorazowo potwierdzony dokumentem WZ podpisanym przez osoby uprawnione przez Zamawiającego .
- Wykonawca przeszkoli wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi tankowania pojazdów/sprzętu.
WYDZIERŻAWIENIE, DOSTAWA I INSTALACJA ZBIORNIKA OLEJU NAPĘDOWEGO
Z DYSTRYBUTOREM
- Wykonawca winien wyposażyć Zamawiającego na okres realizacji dostaw w dopuszczony do eksploatacji na terenie Zamawiającego zbiornik paliwa. Zbiornik ma być dwu płaszczowej konstrukcji, o pojemności min. 5000 litrów, z dystrybutorem do tankowania. Zbiornik ma być wykonany z wysokiej jakości surowców odpornych na działanie ekstremalnych warunków atmosferycznych i promieniowania UV oraz ma gwarantować maksymalne zabezpieczenie przed wyciekami, które mogłyby spowodować szkody dla środowiska naturalnego.
- zbiornik należy dostarczyć i zainstalować we wskazanym przez Zamawiającego miejscu do dnia 03.10.2016r. Zbiornik musi posiadać ważne dopuszczenie biegłego z zakresu pożarnictwa oraz wymagane dokumenty dozoru technicznego dopuszczające zbiornik do eksploatacji (poświadczenie o przeprowadzonym badaniu próby ciśnieniowej – nr UDT ), opinię Instytutu Ochrony Środowiska, jak również spełniać inne wymagania (np.: SANEPID-u, PIP, BHP). za poniesie koszty zapłaci Wykonawca.
- pompa i dystrybutor mają być umieszczone w zamykanej obudowie chroniącej przed dostępem osób niepowołanych.
- układ dystrybucyjny powinien być urządzeniem zapewniającym samoobsługowy pobór oleju napędowego przez osoby upoważnione przez Zamawiającego poprzez przydzielenie kierowcom (operatorom) kart logujących lub równoważnych oraz pojazdom (maszynom) kluczy logujących lub równoważnych
ROZLICZANIE KIEROWCÓW I ZARZĄDZANIE PALIWEM
- olej napędowy jest własnością Wykonawcy do chwili zatankowania go do baków pojazdów i maszyn przez upoważnione osoby
- Wykonawca wydaje olej napędowy kierowcom (operatorom) oraz pojazdom upoważnionych przez Zamawiającego ze zbiornika zlokalizowanego na terenie Zamawiającego
- dostawy oleju napędowego mają odbywać się w godzinach 7.00 do 13.00 w dni robocze.
- O dostawie oleju napędowego do zbiornika Wykonawca powiadomi Zamawiającego z co najmniej 2-godzinnym wyprzedzeniem
- ilość pobranego oleju napędowego jest rozliczana w temperaturze rzeczywistej.
- niezbędne zamawiającemu załączniki do faktur Zamawiający pobiera samodzielnie z programu do bezobsługowego poboru paliwa
- Wykonawca dokonuje pełnej analizy pobranego przez Zamawiającego oleju napędowego ze zbiornika zawierającego, co najmniej, następujące dane:
– datę i godzinę tankowania,
– imiona i nazwiska kierowców pobierających paliwo,
– numery rejestracyjne pojazdów,
– zużycia paliwa pobranego do baków pojazdów i maszyn przez upoważnione osoby wg norm zużycia obowiązujących u Zamawiającego.
- kierowcy (operatorzy) Zamawiającego mogą pobierać olej napędowy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
- Zamawiający ma dostęp do danych dotyczących poboru oleju napędowego 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
- Wykonawca ma obowiązek zapewnienia dostępu w sposób ciągły do paliwa w miejscu zlokalizowania zbiornika bez konieczności zamawiania paliwa przez Zamawiającego.
- Wykonawca uwzględni możliwość udostępniania i poboru paliwa ze zbiornika zlokalizowanego u Zamawiającego przez firmy i osoby fizyczne z zewnątrz na podstawie oddzielnie zawartej umowy.
Dodatkowe wymagania:
- ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy
- określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych, e-mail i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu umowy
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
Wspólny Słownik Zamówień:
09134100-8 – olej napędowy
#48V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia od dnia sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego posadowienia zbiornika magazynowego do 30.09.2018r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 PZP oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy dotyczące:
1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Do prowadzenia działalności w zakresie niniejszego przedmiotu zamówienia nie jest wymagane posiadanie specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia
1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie dostaw w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 3 dostawy oleju napędowego w ilości 65 000 litrów/rok wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
1.3 Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
1.4 Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczeniowy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 Ustawy Pzp.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Pzp, zostaną wykluczeni z udziału w niniejszym postępowaniu.
4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. W takiej sytuacji wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
5. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryteria oceny ofert
Lp
|
Nazwa kryterium |
Waga kryterium |
Szczegółowy opis, wzór
|
1 |
Cena paliwa |
80 |
An=B/C*80 pkt,
An – ilość punktów przyznana ofercie n za cenę B -najniższa cena oferowana w złożonych ważnych ofertach C- cena badanej oferty |
2. |
Miesięczna opłata uwzględniająca wszystkie koszty realizacji zadania |
20 |
Dn=E/F*20 pkt,
Dn – ilość punktów przyznana ofercie n za abonament E -najniższa cena oferowana w złożonych ważnych ofertach F- cena badanej oferty |
3 |
Ogółem |
100 |
Wn=An*0,80 +Dn*0,20 |
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 29.06.2016r. do godz. 12:00
w siedzibie zamawiającego
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Brzegu Sp. z o.o.
ul. Wolności 15
49-300 Brzeg
Sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 29.06.2016r. o godz. 12:30
w siedzibie zamawiającego
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Brzegu Sp. z o.o.
ul. Wyszyńskiego 31 ( Biurowiec na bazie magazynowo – transportowej)
49-300 Brzeg
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 28.07.2016 r.
PREZES
Artur Stecuła
——————————————
Kierownik Zamawiającego
- Wartość: powyżej 60 tys. euro
- Branża: Inne
- Typ: Dostawa
- Tryb udzielania zamówienia: Przetarg nieograniczony
- Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Oferty częściowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (w sekretariacie) do dnia 29/06/2016 do godz. 12:00.
- Otwarcie ofert: Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 29/06/2016 w siedzibie PWiK Sp. z o.o. w Brzegu. o godz. 12:30
- Wadium: Oferta nie musi być zabezpieczona wadium.
- Termin związania ofertą: 28/07/2016
- Znak sprawy: TU-PN-03-16