- PWiK Brzeg - https://pwik.brzeg.pl -

Dostawa chemii technologicznej na potrzeby Stacji Uzdatniania Wody

 

Nr postępowania : TU-PN-04-2023

I. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa chemii technologicznej na potrzeby Stacji Uzdatniania Wody Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Brzegu Sp. z o.o..

Przedmiot zamówienia podzielono na trzy zadania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane zadania.

Zadanie nr 1 – Sukcesywna dostawa wodorotlenku sodu r-r 30%  – 102 ton

Wymagania techniczne i jakościowe:

Zadanie nr 2 – Sukcesywna dostawa chlorku poliglinu   – PAX XL – 60F – 25 ton

  Al2O3                       14,2±0,6%

  Al.+3                          7,5±0,3%

  Chlorki (Cl-)            16,0±3%

  pH                            1,8±0,5

  Zasadowość              65,0±5%

  Gęstość w kg/m3     (20ºC) 1310±30

  Lepkość                   (20ºC) 20 mPas

  Stężenie                    30-40%

  Zawartość Si            ok.1%

  Fe+3                          0,2%

Wymagania techniczne i jakościowe:

Zadanie nr 3 – Dostawa chloru ciekłego  Cl2 –   4 tony

Wymagania techniczne i jakościowe:

Kody  CPV:

24311520-8    – wodorotlenek sodu

24312123-2    – chlorek poliglinu

24311900-6    – chlor ciekły

Wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia dotyczy zadania nr 1, 2, 3:

1.Dostawy będą realizowane w terminie: 5 dni roboczych od dnia złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego

2.Przedmiot zamówienia musi być dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy.

3.Dostawy następować będą sukcesywnie na podstawie zamówień Zamawiającego przekazanych przez niego: telefonicznie lub drogą elektroniczną.

4.Dostawy przedmiotu zamówienia muszą odbywać się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.

5.Obowiązek ubezpieczenia przedmiotu dostawy na czas transportu z siedziby Wykonawcy do siedziby Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.

6.W przypadku zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wymienić na swój koszt i ryzyko materiały będące przedmiotem reklamacji na materiały wolne od wad w terminie 14dni.

II. Termin złożenia ofert – 17.03.2023r. do godz. 1200

III. Otwarcie ofert –   17.03.2023r. o  godz. 1230

IV. Okres realizacji od podpisania umowy lecz nie wcześniej niż od 01.04.2023r. do 31.03.2024r.

V. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

VI. Formularze Specyfikacji Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego www.pwik.brzeg.pl

VII. Kryterium oceny ofert:

Przy wyborze ofert dotyczących zadania nr 1, nr 2, nr 3, Zamawiający będzie się kierował kryterium:

CENA OFERTOWA – 100 %

Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów – 100. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.

Ocena ofert w zakresie przedstawionego kryterium zostanie dokonana według następujących zasad.

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:

Cmin

An =    ———- x 100 pkt

C n

An – liczba punktów przyznana ofercie n za spełnienie kryterium A,

C min – najniższa cena wśród złożonych ofert,

C n – cena rozpatrywanej oferty.

VIII. Miejsce złożenia ofert –  Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Brzegu Spółka z o.o., ul.Wolności 15, 49-300 Brzeg – Sekretariat od godz. 700 do 1500

IX. Miejsce otwarcia ofert – Dział TU, ul. Wyszyńskiego 31, 49-300 Brzeg

X. Termin związania z oferta – 30 dni

XI. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane zadanie

XII. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

XIII. Każda oferta na zadanie nr 1 i nr 2  musi być zabezpieczona wadium w kwocie:

Zadanie nr 1 –  3 500,00 PLN

Zadanie nr 2 –  1 200,00 PLN

 

Zatwierdził:   Krzysztof Tokarski – Zastępca Prezesa Ds. Technicznych