OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Brzegu Sp. z o.o.
ul. Wolności 15
tel. 77 416 22 44
tel. 77 416 40 51
fax. 77 416 31 53
Ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na:
Dostawa chemii technologicznej na potrzeby Stacji Uzdatniania Wody
Nr postępowania : TU-PN-04-2023
I. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa chemii technologicznej na potrzeby Stacji Uzdatniania Wody Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Brzegu Sp. z o.o..
Przedmiot zamówienia podzielono na trzy zadania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane zadania.
Zadanie nr 1 – Sukcesywna dostawa wodorotlenku sodu r-r 30% – 102 ton
Wymagania techniczne i jakościowe:
- z każdą dostawą ma być dostarczone świadectwo jakości,
- dostarczenie zaktualizowanej karty charakterystyki
- dostarczenie zaktualizowanych scenariuszy narażenia
- dostarczenie atestu PZH z przeznaczeniem do wody pitnej oraz deklaracja zgodności z PN
- dostawa sukcesywna cysterną w ilości uzgodnionej telefonicznie przez Zamawiającego
- w ciągu 5 dni od przyjętej informacji od Zamawiającego
- dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy
- dostawa – magazyn Stacji Uzdatniania Wody w Gierszowicach, 49-332 Olszanka, woj.opolskie
Zadanie nr 2 – Sukcesywna dostawa chlorku poliglinu – PAX XL – 60F – 25 ton
Al2O3 14,2±0,6%
Al.+3 7,5±0,3%
Chlorki (Cl-) 16,0±3%
pH 1,8±0,5
Zasadowość 65,0±5%
Gęstość w kg/m3 (20ºC) 1310±30
Lepkość (20ºC) 20 mPas
Stężenie 30-40%
Zawartość Si ok.1%
Fe+3 0,2%
Wymagania techniczne i jakościowe:
- z każdą dostawą ma być dostarczone świadectwo jakości,
- dostarczenie zaktualizowanej karty charakterystyki
- dostarczenie atestu PZH z przeznaczeniem do wody pitnej oraz deklaracja zgodności z PN
- dostawa sukcesywna cysterną w ilości uzgodnionej telefonicznie przez Zamawiającego
- w ciągu 5 dni od przyjętej informacji od Zamawiającego
- dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy
- dostawa – magazyn Stacja Uzdatniania Wody w Gierszowicach, 49-332 Olszanka, woj. opolskie
Zadanie nr 3 – Dostawa chloru ciekłego Cl2 – 4 tony
Wymagania techniczne i jakościowe:
- jednorazowa dostawa w ilości 2 ton
- z dostawą ma być dostarczone świadectwo jakości,
- dostarczenie zaktualizowanej karty charakterystyki
- dostarczenie zaktualizowanych scenariuszy narażenia
- dostarczenie atestu PZH z przeznaczeniem do wody pitnej oraz deklaracja zgodności z PN
- dostawa sukcesywna cysterną w ilości uzgodnionej telefonicznie przez Zamawiającego
- w ciągu 5 dni od przyjętej informacji od Zamawiającego
- dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy
- dostawa – magazyn Stacji Uzdatniania Wody w Gierszowicach, 49-332 Olszanka, woj. opolskie
Kody CPV:
24311520-8 – wodorotlenek sodu
24312123-2 – chlorek poliglinu
24311900-6 – chlor ciekły
Wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia dotyczy zadania nr 1, 2, 3:
1.Dostawy będą realizowane w terminie: 5 dni roboczych od dnia złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego
2.Przedmiot zamówienia musi być dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3.Dostawy następować będą sukcesywnie na podstawie zamówień Zamawiającego przekazanych przez niego: telefonicznie lub drogą elektroniczną.
4.Dostawy przedmiotu zamówienia muszą odbywać się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.
5.Obowiązek ubezpieczenia przedmiotu dostawy na czas transportu z siedziby Wykonawcy do siedziby Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.
6.W przypadku zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wymienić na swój koszt i ryzyko materiały będące przedmiotem reklamacji na materiały wolne od wad w terminie 14dni.
II. Termin złożenia ofert – 17.03.2023r. do godz. 1200
III. Otwarcie ofert – 17.03.2023r. o godz. 1230
IV. Okres realizacji od podpisania umowy lecz nie wcześniej niż od 01.04.2023r. do 31.03.2024r.
V. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- Zobowiązali są wykazać nie później niż na dzień składania ofert, że spełniają warunki z art. 57 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych w szczególności nie podlegają wykluczeniu na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 108 ust.1 i art. 109 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Zapoznali się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia i przyjmują je bez zastrzeżeń.
- Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale II niniejszej SWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Zamawiający może wykluczyć z udziału w postępowaniu sektorowym również Wykonawców:
- z którymi rozwiązał albo wypowiedział umowę w sprawie zamówienia publicznego albo odstąpił od umowy w sprawie zamówienia publicznego, z powodu okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie albo wypowiedzenie umowy albo odstąpienie od niej nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, a wartość niezrealizowanego zamówienia wyniosła co najmniej 5% wartości umowy;
- z którym wiąże go umowa w sprawie realizacji zamówienia, lecz Wykonawca wykonuje zamówienie nienależycie, w szczególności nie dochowuje terminów
- który jest winny poważnego wykroczenia zawodowego, udowodnionego dowolnymi środkami przez Instytucję Zamawiającego.
VI. Formularze Specyfikacji Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego www.pwik.brzeg.pl
VII. Kryterium oceny ofert:
Przy wyborze ofert dotyczących zadania nr 1, nr 2, nr 3, Zamawiający będzie się kierował kryterium:
CENA OFERTOWA – 100 %
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów – 100. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
Ocena ofert w zakresie przedstawionego kryterium zostanie dokonana według następujących zasad.
Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:
Cmin
An = ———- x 100 pkt
C n
An – liczba punktów przyznana ofercie n za spełnienie kryterium A,
C min – najniższa cena wśród złożonych ofert,
C n – cena rozpatrywanej oferty.
VIII. Miejsce złożenia ofert – Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Brzegu Spółka z o.o., ul.Wolności 15, 49-300 Brzeg – Sekretariat od godz. 700 do 1500
IX. Miejsce otwarcia ofert – Dział TU, ul. Wyszyńskiego 31, 49-300 Brzeg
X. Termin związania z oferta – 30 dni
XI. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane zadanie
XII. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
XIII. Każda oferta na zadanie nr 1 i nr 2 musi być zabezpieczona wadium w kwocie:
Zadanie nr 1 – 3 500,00 PLN
Zadanie nr 2 – 1 200,00 PLN
Zatwierdził: Krzysztof Tokarski – Zastępca Prezesa Ds. Technicznych
- Wartość: powyżej 60 tys. euro
- Branża: Inne
- Typ: Dostawa
- Tryb udzielania zamówienia: Przetarg nieograniczony
- Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Oferty częściowe: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
- Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (w sekretariacie) do dnia 17.03.2023 do godz. 12.00.
- Otwarcie ofert: Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 17.03.2023 w siedzibie PWiK Sp. z o.o. w Brzegu. o godz. 12.30.
- Wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : Zadanie nr 1 – 3 500,00 PLN, Zadanie nr 2 – 1 200,00 PLN.
- Termin związania ofertą: 30 dni
- Znak sprawy: TU-PN-04-2023